عید فطر آمد و ماه رمضان رفت

به یقین اگر عید فطر نبود در پس این ماه پربرکت .....چه جان ها و روح هایی که در فراق و بدرقه اش جان می سپردند.

عیدتان مبارک عزیزان

خاطرات از دست رفته

سلام

 با این که می دونستم خاطراتم از دست میرن ولی از روشون کپی نکردم ....

گذاشتم برن.

مثل قاصدکی که چند شبانه روز در کنارت باشه و یه روز صبح تو اونو پر بدی تا بره.

سلام سلام

سلام به دوستای خوب خودم

وای که نمی دونین چقدر دلم واستون تنگشده بود.

مثل یه جزیره ای که آدم توی گیر بیفته حس کردم شما رو گم کردم و چقدر ناراحت کننده بود دوری از وجود شما دوستای نازنین.

یه مدت زیادی ننوشتم اینجا و حس و حال نوشتن ازم گرفته شده و به تبع اون هم دلم گرفته و غمگین.

ان شالله که زودتر بتونیم به حالت قبل برگردیم و جمع خوبی در کنار هم باشیم.

مراقب خودتون باشین دوستان