میگن اخبار گفته شنبه تعطیل شده تهران...واسه
خاطر آلودگی هوا 
.
والا ! حق داریم. من هنوز سرماخوردگیم خوب نشده هروقت میام بیرون فقط سرفه میزنم. ریه هام منفجر شدن دیگه....میگن توی هوای آلوده بیماری روند بهبودی کند تری رو سپری می کنه.
دیگه همه دوستام شادن....من نمیدونم....برخی دیگر از دوستان هم میگن نه دانشگاه تعطیل نیست و امتحانات برقراره....
وااااااای اگه تعطیل بشه. من میمیرم از خوشحالی
آقا من روحم داره پرواز می کنه. خدایا...معجزه....واو.....من الان دیگه ......یه روز وقت بیشتری دارم تا فیزیو رو بخونم خدایا شکرت.
پ .ن : اینم اخبارش از سایت irinn.ir/news
کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران تصویب کرد، شنبه 16 دی 91
کلیه مدارس و ادارات استان تهران تعطیل است.
این کارگروه در نشست امروز خود با حضور محمدی زاده، معاون رئیس جمهور و رئیس
سازمان حفاظت محیط زیست، مرتضی تمدن استاندار تهران، رئیس سازمان هواشناسی، نماینده
وزارت بهداشت، نماینده اورژانس و سایر اعضای کارگروه در محل سازمان محیط زیست
تصویب کرد، اجرای محدودیت طرح زوج و فرد از درب منازل از شنبه تا اطلاع ثانوی
ادامه دارد.
همچنین ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک از شنبه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد .
همچنین تصویب شد، همه نیروگاه ها و کارخانههایی که از سوخت مازوت استفاده
میکنند، تا اطلاع بعدی باید از گاز استفاده کنند.
مصوبه دیگر این کارگروه اذعان دارد: کلیه تمرینات ورزشی و مسابقات ورزشی استان
تهران از روز جمعه تا دوشنبه 18 دی لغو شده است.
در این نشست که به علت آلودگی هوا در محل سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شده
است، همچنین تصویب شد، کلیه مراکز آموزش عالی، دانشگاهها، وزارتخانهها، نهادها و
موسسات دولتی و عمومی و بانک ها در روز شنبه ۱۶ دی ۹۱ تعطیل است.
در این جلسه مصوب شد، همچنین بانک ها موظف هستند، نسبت به ایجاد شعب کشیک در روز
شنبه اقدام کنند، کلیه مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی فعال و دایر خواهند بود
آقا من همینجا با آتش نشانان و اورژانس محترم همدردی میکنم و هرگونه کمکی لازم بود بگن ما هستیم!!!
بانکی ها که موردی نداره پول در آوردنشون بیشتر میشه.