بگذر
از امروز تغیرات اساسی در این مکان مشاهده می کنید.
پی نوشت: چند روز دیگه تغییر آدرس میدهیم .
از امروز تغیرات اساسی در این مکان مشاهده می کنید.
پی نوشت: چند روز دیگه تغییر آدرس میدهیم .
به این نتیجه رسیدم که روزی و ایامی بود که من برای خودم قصد کردم بنویسم و کم کم شروع شد..اما نمیدونم چی شد که چرخید چرخید که حالا اصن یهکلمه اش هم واسه خودم نیست.بنابراین تصمیم گرفتم که بیام و همیشه در هر پستی یه کلام با دوستان بزنم و یه کلام با خودم.این خوووبه.
کلامی با تو: دلم خیلی تنگ شده بود ...خیلی وقت بودکه حرفی نزدم باهات....ببخش..سعی میکنم بیشتر بهت اهمیت بدم..مراقب خودم باشم تا تو که آینده ام هستی احساس پشیمونی نکنی....مراقب خودم هستم و سعی یکنم بیش تر درس بخونم.فعلا حرف خاصی ندارم باهات.مراقب خودت باش.
..امشب گذشت......شبی که حضرت مهدی پدر خود را از دست دادند و تنهاشدند در این دنیا.
حضرت خوبی ها.....پنهان از نظرو دیده ها......بی کس و تنها مانده در گوشه ای از این کره ی خاکی.

یعنی کار من خیلی سخت کرده واقعا!!
جزوه مون در حقیقت اسلایده..خب اسلاید رو با چی میبینن؟ با پروژکتور...با چی اونو مرور میکنن برای امتحان؟ با لپ تاپ!!! در حقیقت لپ تاپ چرا جیزه ؟ چون اینترنت داره و منم که اینو روشن کنم رفته تا فردا صبح!!
وااای میخوام بخونم یه اسلاید می زنم 5 ساعت توی نت می چرخم یه نگاه 20 ثانیه ای به اسلاید.
..آخه خدا خیر آخر و دنیا بهش بده اسلایدهاش هم انگلیسی اند...دیگه بدترابدتر....هویجوری نگاه میندازم میبینم نمیشه خوند میرم سراغ ترجمه آنلاین و دوباره شیطونه گول میزنه و سایت های خودمو باز میکنم و مابقی ماجرا
وای خدای من امروز فقط توی نت پخش و پلا بودم و خبری از درس خوندن نبود 
بشینم یه فصل حداقل بخونم ......ما که خیری از امتحانای قبلی ندیدم. نزارم این امتحان هم مثل قبلی ها طلسمش بیفته به جونم!!
امروز امتحان جمعیت و خانواده داشتیم. چقدر هم مناسبت داشت با تقویم!!!!!
یعنی خاااااااک....افتضاح بود. اون وقت میخوان ما موانع ازدواج واسمون برداشته بشه. آخه شما که با این امتحاناتتون دارید چشم و چال ما رو در میارین دیگه توقع ازدواجتون واسه چیه؟
اصلا دختر چه حقی داره؟ اگر همین من فردا بخوام بگم بله من دیگه قصد ازدواج دارم آیا حداقل کمتر از چند سال میتونم ازدواج کنم؟ یه سال دیگه خوبه؟ اصن دو سال؟
بابا برید این پسرا رو آدم کنید.....اصن اون بیچاره ها هم بخوان نمی تونن از بس گرونی هست و مشکلات دیگه از کار بگیر تا خونه...حالا اگر هم بتونه موفق بشه مگه چند نفرن؟
از 100 درصد پسرا که نصفشون پی علافی و خوشگذرونی هاشون هستن با Gf هاشون!!!
دیگه دختر بیچاره چی بکشه این وسط؟ از این طرف توهین از اون طرف تحقیر از همه طرف تمسخر و حرف!
اینم از درسشون!
از امسال طرحشو اجرا کردن که به جای تنظیم خانواده یک واحدی درس جمعیت خانواده و مهارت های ازدواج 2 واحدی رو بزارن که اینجور ما رو به سخره بگیرن!
چقدر هم درسشون جذاب بود واقعا! آدم از زندگی پشیمون می کرد! من که به اجبار سر کلاس تحمل می کردم!
این درس عمومیمونه!! بماند درسای دیگه که اختصاصی هست!
استادا اگه آدم بودن و عقده نداشتن که با نمره ی ما اینجور بازی نمی کردن. هرجور دلشون بخواد تقاص همه ی عقده هاشونو ما باید بدیم.
اه....انگار من باید به تخصص دکترای هر یک از اساتید محترم برسم بعد بتونم درسشو پاس بشم.
خیلی خیلی مسخره هست این نهایت ناسزا گویی من هست. باور کنید یه عالمه حرف رو دلم مونده....همینا میشه عقده!
دلم گرفت این از درس خوندمونه....دیگه دلم به چی خوش باشه آخه؟ از کل دنیا همین درس بود که سرم بشه گرم بود اینم که اینجوری آخر هر ترم ما رو شکنجه میده!
اگر علم اینه که انسان جاهل است.
اینم طبع لطیف شاعرانه ی من در وصف یک هفته ی زمخت و کوتاه و زودگذر!!
یعنی من الان نزدیک ۵ روز هست که میخوام درس بخونم ولی نمیتونم!!! عالیه از شب یلدا بگیرید تا اربعین و کلاس های باقیمونده که هنوز استادش منقرض نشده!!! (یعنی اگه این استاد میفهمید چی گفتم پشت سرش...ایکی ثانیه منو منهدم می کرد.)![]()
خب حالا امروز یعد عمری نشستم پای جزوه ها و کتاب بلکه بتونم چیزی بخونم و قبل شب امتحان به جزوه نگاهی انداخته باشم!!
این بود اون فکر آرمانی من که درسامو در طول ترم بخونم. فکر کنم منظورم همین فرجه ها بوده ..خودم نمی دونستم
دیگه ملالی نیست جز خوبی و خوشبختی....والا...الان اگه احساس خوشبختی نکنم میخوام ۶۰ سالگی بشینم احسا خوشبختی کنم؟
نفسی گیر از این هوای صبح گاهی.....
مهربانی را لبریز کن......
وباور کن احساس را......
بی شک خوشبختی در قلب توست.![]()
![]()