روز شصت و پنجم
سلام.....الان خیلی دوست دارم از همه چیز هایی که توی ذهنم چرخ میخوره بنویسم....خیلی زیادن و به نوعی نه وقت نوشتنشون هست و نه جایی. به عبارتی اکثر حرفامو قورت میدم .
امروز به خوبی سپری شد با اینکه دیشب خیلی حالم بد بود و حتی تا ۳ نصفه شب مشغول کارای عقب افتاده بودم ولی صبح زود بیدار شدم و با انرژی کلاس ۸ را رفتم.
گاهی وقتی خیلی خوابم میاد و باید برم کلاس همش به خودم میگم فرناز یکم طاقت بیار بعدش میای و میخوابی حالا طاقت بیار...اما امروز عجیب با اینکه خیلی کم خوابیده بودم و سرماخوردگی نصفه نیمه داشتم انرژی خاصی داشتم. خدا بیشتر از این روزای قشنگ بهمون بده. یا بهتره بگم بیشتر خودمون مثبت اندیشانه به روزی که در پیش داریم نگاه کنیم.
فرناز یه سوالی تو ذهنم اومد اینکه من سخت مینویسم؟یعنی که نگارشم دشوار هست؟من همچین حسی بهم دست داده. نمیدونم.
امروز قبل کلاس ، یکی از بچه ها حرف جالبی زد ، گفتش شب یلدا با ۲۱ دسامبر همزمان هست. همچنین شب یلدا میفته شب جمعه. که قدیمی ها رسم دارن یلدای شب جمعه رو جمعه شبش یا وقت دیگری بگیرن. به خاطر اینکه عقیده دارن فردای شب یلدا باید کار و فعالیت توی جامعه باشه و همه برن سر کار و مدرسه و ...خلاصه تعطیلی نباشه.به نظر من که حرف جالبی بود.
اما این همزمانی شب یلدا با ۲۱ دسامبر که گویا می گویند روز آخر دنیاست. نکته ی ظریف و جالبی هست.
من که حالا ۲۱ دسامبر اتفاقی بخواد رخ بده یا نه فعلا باید برم به درسام برسم هفته دیگه امتحاناتمون شروع میشه فکرشو کنید کلاسامون هنوز برقرار هست هم امتحان داریم هم کلاس خدا شانس بده.

امروز به خوبی سپری شد با اینکه دیشب خیلی حالم بد بود و حتی تا ۳ نصفه شب مشغول کارای عقب افتاده بودم ولی صبح زود بیدار شدم و با انرژی کلاس ۸ را رفتم.
فرناز یه سوالی تو ذهنم اومد اینکه من سخت مینویسم؟یعنی که نگارشم دشوار هست؟من همچین حسی بهم دست داده. نمیدونم.
امروز قبل کلاس ، یکی از بچه ها حرف جالبی زد ، گفتش شب یلدا با ۲۱ دسامبر همزمان هست. همچنین شب یلدا میفته شب جمعه. که قدیمی ها رسم دارن یلدای شب جمعه رو جمعه شبش یا وقت دیگری بگیرن. به خاطر اینکه عقیده دارن فردای شب یلدا باید کار و فعالیت توی جامعه باشه و همه برن سر کار و مدرسه و ...خلاصه تعطیلی نباشه.به نظر من که حرف جالبی بود.
اما این همزمانی شب یلدا با ۲۱ دسامبر که گویا می گویند روز آخر دنیاست. نکته ی ظریف و جالبی هست.
من که حالا ۲۱ دسامبر اتفاقی بخواد رخ بده یا نه فعلا باید برم به درسام برسم هفته دیگه امتحاناتمون شروع میشه فکرشو کنید کلاسامون هنوز برقرار هست هم امتحان داریم هم کلاس خدا شانس بده.

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۱ ساعت ۴:۲۶ ب.ظ توسط بانو
|