سلام فرناز عزیز. امیدوارم لبت خندون باشه خانمی. من خوبم شکر خدا امروز حسابی روز شلوغی بود از یه طرف جشنواره و از طرف دیگه کلاس هام و ...کلا قروقاطی....اما باز خوب مدیریتش کردم و خوب تموم شد. از امروزم لذت بردم. از فعالیت هایی که توی غرفه کردم و کمکی که به بقیه در شناخت رشته ام داشتم واقعا رضایت دارم. همین طور خیلی خوب شد که از هیچ کلاسیم نزدم. البته همه اینا شانس بزرگی بود که نصیبم شد چون جشنواره داخل دانشگاه خودمون برگزار شده بود.
خانمی شبت پر ستاره فردا۸ کلاس دارم تازه اختتامیه جشنواره هم هست.