روز دویست و نود و هفتم
فقط داغی خاموش کردنش تاول میشه روی انگشتایی که زدی شمع دلتو خاموش کردی.....
سلام .....عصر دل انگیز بخیر....امروز شاید احتمالا و ممکن است روز آخر ماه رمضون باشه. خوب بود...حیف تموم شد. هرچند من این ماه خیلی به خودم آسیب رسوندم هم از نظر ساعت خواب و بیداریم و هم از لحاظ درسی ولی ماه قشنگی بود...لطیف بود.....مثل صحنه آهسته گرفتن از خنده با خدا بود....
پریشب مهمون داشتیم و من روز قبلش خیلی کم خوابیده بودم دیگه خدا رو شکر ساعت12 و نیم بود مثل جنازه بیهوش شدم. جاتون خالی غذاهای خوشمزه ای با کمک مامان جون درست کردم ولی حیف روز بعدش تازه یادم اومد ازشون عکسی نگرفتم تا براتون بزارم!!!
این روزا دارم به این نتیجه می رسم که تنهایی خیلی هم خوبه و قشنگ.....گاهی وقتی تنها هستی شاید غمگین باشی ولی بهتر از زمانی هست که تنهاییت با وجود دیگری دوبرابر بشه!!!
