چرا؟
حس می کنم در وبلاگ هایی از جنس بلاگفا که می روم چون فردی لال . می توانم دیگران را بفههم و بشنوم و ببینم ولی قدرت بیان و ابراز تفکرات و استنتاج هایم را ندارم.
و همه و همه ی این ها بخاطر یک چیز ساده است و آن این که کد امنیتی برایم در صفحه ی نظرات نشان داده نمی شود.
و من همچنان در سکوت خودم و چاردیواری وبلاگم برایتان از خودم می نویسم و می گویم.
احتمال دارد تا چند وقت دیگر اسباب کشی کنم به بیان و اینجا متروکه ای شود جهت ابراز های دلتنگی ام .
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۱ ب.ظ توسط بانو
|