روز سی و پنجم
سلام به روی ماهت...به چشمون سیاهت
هوا ابری هست گاهی آفتاب دزدکی یه سرکی میکشه. خوب است و خیر است.
یکشنبه امتحان دارم عین دیوانه ها از صبح توی نت میچرخم هیچی نخوندم. خاااااک بر سر من نشه.
خدایا هم تو رو دوست دارم هم بنده های خوبتو. مراقب هممون باش.
هوا ابری هست گاهی آفتاب دزدکی یه سرکی میکشه. خوب است و خیر است.
یکشنبه امتحان دارم عین دیوانه ها از صبح توی نت میچرخم هیچی نخوندم. خاااااک بر سر من نشه.
خدایا هم تو رو دوست دارم هم بنده های خوبتو. مراقب هممون باش.
+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳ ب.ظ توسط بانو
|