عصر روز چهل و نهم
امروز زلزله اومد....کرمان زلزله اومد۵ ریشتر......نمیدونم چرا یه جور حس می کنم ولی کم کم دارم نگران اطرافیان و دوستانم میشم.....


+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۱۴ ب.ظ توسط بانو
|